Thursday, July 9, 2009

x SaBoR SeYh!!!!

x sabor yer laaa.....
x sabor tul rase yer..
nak tau ape bende..
ho3...

ble la umur aku nak 16...
kih3...
padahal,tinggal bper arie jer agie...
next week pd 13/7/2009...
umur ku telah genap 16 taun...
16 taun???
masih mude lagi tue..
jaoh lagi perjalanan yer..
masih bnyk lg bende yg aku x tau..
n perlu dibelajar..
pikir2 kan balik...
baru 16 taun aku idop kat earth nie yer...
mude lagi tue...

hurmm...
agak yer..
pe yer aku nak wat ble dah cecah 16 taun..
first sekali....
aku nak mintak adiah kat my sis...
kih3..
jahat tul aku nie kan...
harap2,my sis bg la adiah yer...

second..
aku rase nak ambik lesen moto lorh...
tenang sikit nak bawak moto....
x de laa kane main kejar2 dgn police mcm arie tue..
ehh..
kantoi lak kene kejar dgn police...
kih3....

ape lagi yer....
aku pon tgh blank nie nak wat per...
tue jer kut..
nanti aku pikir kan lg lorh..
hurmm...
semoge aku dipanjang kan umur n dimurahkan rezki...
arap2 ramai yg ingat birthday aku nanti...
kih3..
aku kat skol daa laa famous...
cewaahh!!!

No comments:

Post a Comment